Rękawice robocze powlekane nitrylem X-Flex Neo+ cechy produktu:
- Dzianina nylonowo-poliestrowa z lycrą – elastyczne i dopasowane do dłoni
- Powlekane spienionym nitrylem – lepszy chwyt i odporność na oleje
- Zielone nakropienie – zwiększa przyczepność w wilgotnym środowisku
- Odporność na smary i oleje – idealne do środowisk przemysłowych
- Zakończone ściągaczem – stabilne i komfortowe noszenie
- Norma EN 388:2016+A1:2018 – potwierdzona ochrona mechaniczna
FAQ – Rękawice X-Flex Neo+:
Jakie normy spełniają rękawice X-Flex Neo+?
Norma EN 388:2016+A1:2018 – odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Czy rękawice są odporne na oleje?
Tak, w części chwytnej (na dłoni) dzięki spienionemu nitrylowi i nakropieniu.
Do jakich prac się nadają?
Prace manualne, montażowe, magazynowe, w środowiskach z olejami.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Procera
Osoba odpowiedzialna na terenie EU:
Procera sp. z o.o.
Wały Generała Józefa Dwernickiego 123, 42-202 Częstochowa, Polska
info@procera.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...