Skarpety robocze wysokie Snickers 9226 Zero Waste 2 Pary
Snickers 9226 Skarpety Zero-Waste to produkt praktyczny i wygodny oraz przyjazny dla środowiska naturalnego. Te krótkie skarpety do butów roboczych są stworzone z myślą o minimalizowaniu wpływu na naszą planetę, łącząc wyjątkowy komfort z zasadą zero odpadów.
Skarpety robocze krótkie Snickers 9226 Zero Waste cechy produktu:
- wygodne skarpetki termoaktywne wykonane z mieszanki materiałów syntetycznych z recyklingu,
- duże kontrastowe logo z tyłu,
- logo Snickers Workwear na spodzie,
- okolice palców oraz pięta wzmocnione dodatkowym materiałem,
- na wierzchniej części stopy przewiewna siateczka,
- 95% użytych materiałów pochodzi z recyklingu,
- skład materiału: 36% bawełna z recyklingu, 29% poliester z recyklingu, 30% poliamid z recyklingu, 4% elastan, 1% inne włókno,
- kod produktu: 9226.
Snickers 9226 Skarpety Zero-Waste Krótkie to doskonały wybór dla osób ceniących sobie nie tylko komfort, ale także troskę o środowisko. Dzięki ich innowacyjnemu podejściu do produkcji i doskonałej jakości wykonania, te skarpety są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą dbać o swoje stopy, jednocześnie respektując naturę.
Sprawdź inne modele skarpet roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: