Bluza polarowa Snickers 8012 A.I.S.
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers 6241 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Snickers Workwear
Snickers 6341 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Snickers Kurtka polarowa A.I.S. dla wygody i ochrony przed chłodem
Kurtka polarowa kultowej szwedzkiej marki odzieży roboczej Snickers. Doskonałe połączenie zalet polaru i kurtki. Jeśli poszukujesz ochrony przed wiatrem i chłodem, ten produkt spełni Twoje wszelkie oczekiwania. Podwójnie czesany polar dla zwiększonej odporności na mechacenie. Otwory na kciuki na końcach rękawów. Kieszenie boczne oraz na klatce piersiowej zamykane są na suwak, nie ma obaw że cokolwiek wypadnie podczas pracy! Kurtka jest zapinana na zamek błyskawiczny który posiada zabezpieczenie przed zacięciem skóry lub materiału. Kurtka polarowa Snickers - Twoje poszukiwania najlepszej 2 warstwy odzieży zostały zakończone!
Cechy produktu:
- wykonana z podwójnie czesanego polaru,
- gramatura 240 g/m2,
- materiał zabezpieczony przed mechaceniem,
- elastyczne ściągacze w pasie i na rękawach.
Dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP czytając nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Bluza robocza z kapturem Snickers 8044 FlexiWork
Często wybierane do tego produktu: