- HOT DEAL!
Snickers bluza 2882
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 16 punktów o wartości 1,60 zł
Snickers bluza 2882
Model: 2882
Materiał: 80% bawełna, 20% poliester
Gramatura: 280 g/m2
Dla wygody i ochrony przed chłodem
Bluza kultowej szwedzkiej marki odzieży roboczej Snickers. Wykonana z mieszanki bawełny i poliestru o gramaturze aż 280 g/m2. Na piersi znajduje się duże, widoczne logo Snickers. Elastyczne ściągacze na rękawach oraz w pasie dla dodatkowej ochrony przed chłodem oraz zwiększonej wygody użytkowania. Doskonale sprawdzi się nie tylko do pracy ale również jako odzież casualowa. Specjalny krój ramion sprawia, że dobrze leży zarówno na szczupłych, jak i tęższych użytkownikach.
Cechy produktu:
- wykonana z bawełny i poliestru,
- trwały i oddychający materiał,
- duże widoczne logo Snickers na piersi,
- materiał poddany procesowi dekatyzacji dla utrzymania rozmiaru nawet po wielu praniach
- elastyczne ściągacze w pasie i na rękawach.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży ochronnej? Zajrzyj na nasz blog!
Szczegóły Produktu
Opis
- Akcja
- Back to school
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Kaptur
- Nie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|