Snickers Workwear Gift Box

369,99 zł
Cena regularna: 369,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Szary
XL
M
L
XL
XXL
Ilość
Dostępny produkt z innymi opcjami
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  37 punktów  o wartości  7,40 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Pokaż moc swojej marki i wyróżnij się. Szybki nadruk wytrzymałą folią termotransferową. Nadruk tylko z loga w PDF lub w krzywych - nie pracujemy na plikach JPG, PNG. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl
Za nadruk zapłacisz: 0

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Przygotowany specjalnie dla miłośników marki Snickers Workwear w BalticBHP. Zestaw składający się z kurtki Snickers oraz czapki Snickers 9017. Doskonała okazja na uzupełnienie zimowego wyposażenia oraz na prezent dla prawdziwego profesjonalisty. 

Co znajdziesz w Snickers Workwear Gift Box? 

  • kurtka Snickers Workwear wykonana z wytrzymałego materiału rip stop z wysoką stójką, wodoodporna i ocieplana
  • czapka Snickers 9017.

Ilość zestawów ograniczona.

Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!

Materiał
Syntetyczny
Krój
Regular
Cechy materiału
Wiatroodporny
Wodoodporny
Kolekcja
AllroundWork
Cechy dodatkowe
Elementy odblaskowe
Kaptur
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.