Spodenki robocze piratki Bosafety MASHUP PLUS
Spodenki robocze piratki Bosafety MASHUP PLUS cechy produktu:
- Trwały i wygodny materiał: Wykonane z mieszanki poliestru z recyklingu, bawełny, nylonu, grafenu i spandexu.
- Wzmocniona konstrukcja: Sekcje kolan i kieszenie wykonane z odpornego na ścieranie materiału CORDURA®.
- Elastyczność i komfort: 4-Way Stretch Graphene zapewnia pełną swobodę ruchów.
- Funkcjonalne kieszenie: worki kieszeniowe na narzędzia, głębokie kieszenie boczne i tylne, kieszenie na nakolanniki.
- Dodatkowe boczne kieszenie: cargo, kieszeń na nóż, pętla na młotek.
- Regulowany pas: Dodatkowe elastyczne wstawki pozwalają poszerzyć pas nawet o 6 cm.
- Uniwersalne zastosowanie: Idealne do pracy wewnątrz i na zewnątrz w standardowych warunkach.
- Kod produktu: DK-MASHBRI.
Dlaczego warto wybrać Spodenki robocze piratki Bosafety MASHUP PLUS
Odkryj wygodę i styl w jednym! Bryczesy MASHUPPLUS to idealne połączenie funkcjonalności i nowoczesnego designu. Dzięki elastycznym wstawkom i wytrzymałym materiałom zapewniają niezrównany komfort przez cały dzień. Wiszące kieszenie i liczne przegródki gwarantują maksymalną wygodę przechowywania narzędzi. Postaw na jakość i wybierz spodnie, które sprawdzą się w każdej sytuacji!
Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...