Spodnie ogrodniczki ognioodporne Dassy Dakota
Spodnie ogrodniczki ognioodporne Dassy Dakota cechy produktu:
- Regulowane szelki
- 2 kieszenie przednie
- Kieszeń na piersi z klapką i ukrytym zapięciem na zamek
- 2 kieszenie tylne z klapką i ukrytym zapięciem
- Kieszeń na nogawce z klapką i ukrytym zapięciem
- Kieszeń na miarę składaną z klapką i ukrytym zapięciem
- Kieszeń na telefon komórkowy
- Regulowane kieszenie na nakolanniki
- Krój regular - prosty
- Potrójne szwy
- Możliwość wydłużenia nogawek (+5 cm)
- Materiał: 100% bawełna, +/- 340 g/m²
- Certyfikaty:
- EN 14404:2004+A1:2010 – w połączeniu z nakolannikami DASSY® CRATOS
- EN ISO 11612:2015 – A1A2B1C1D0E1F1
- EN ISO 11611:2015 A1+A2 – klasa 1
Wybierz maksymalne bezpieczeństwo i wygodę spodnie multinormowe Dassy Dakota!
Spodnie Dassy Dakota zapewniają najwyższą ochronę przed ogniem i iskrami, dzięki specjalnej konstrukcji kieszeni i ukrytym metalowym elementom. Solidne potrójne szwy i możliwość wydłużenia nogawek gwarantują trwałość i idealne dopasowanie. Kieszenie na nakolanniki poprawiają komfort pracy, a bawełniana tkanina zapewnia oddychalność i wygodę noszenia.
EN11612 - Odzież do ochrony przed czynnikami gorącymi i płomieniem
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...