Spodnie robocze Engelbert Strauss motion
Spodnie robocze Engelbert Strauss motion cechy produktu:
- Sportowy, wygodny krój – zapewnia pełną swobodę ruchów podczas intensywnej pracy.
- Elastyczny pas Flexbelt® – z miękkim podszyciem od wewnątrz, doskonale dopasowuje się do ciała.
- Wielofunkcyjne kieszenie, w tym:
- 2 kieszenie boczne – jedna z kieszenią na monety i druga z małą kieszenią zapinaną na zamek,
- 2 tylne kieszenie wzmocnione CORDURA® – jedna z patką i napą,
- wzmocniona kieszeń na linijkę z CORDURA® na prawej nogawce,
- kieszeń cargo na lewej nogawce z przegródkami, w tym na smartfon.
- Kieszenie na nakolanniki – z trwałego materiału CORDURA®, dostępne od góry i zamykane na rzep.
- Szerokie szlufki na pasek – dodatkowo zapinane na rzep, umożliwiają przypięcie torby narzędziowej.
- Elementy odblaskowe – zwiększają widoczność po zmroku.
- Solidny, odporny na zużycie materiał – 65% poliester, 35% bawełna, gramatura ok. 245 g/m².
Najczęstsze pytania (FAQ):
- Czy spodnie e.s.motion Engelbert Strauss mają miejsce na nakolanniki?
- Tak, mają kieszenie na nakolanniki z materiału CORDURA®, zapinane na rzep.
- Czy spodnie e.s.motion mają kieszenie na telefon?
- Tak, w lewej kieszeni cargo znajduje się praktyczna kieszeń na smartfon.
- Z jakiego materiału wykonane są spodnie Engelbert Strauss motion?
- To mieszanka 65% poliestru i 35% bawełny o gramaturze 245 g/m².
- Czy spodnie robocze e.s.motion mają odblaskowe elementy?
- Tak, posiadają subtelne elementy odblaskowe dla lepszej widoczności.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Engelbert Strauss
Engelbert Strauss GmbH & Co. KG
Frankfurter Straße 98 - 108
Biebergemünd 63599
info@strauss.de
To może Ci się jeszcze spodobać...