Środek pielęgnujący Nikwax Basefresh 1000 ml
Środek pielęgnujący Nikwax Basefresh 1000 ml cechy produktu:
- doskonale odświeża bieliznę techniczną poprawiając jej właściwości,
- skutecznie usuwa oraz zapobiega szybkiemu powstawaniu nieprzyjemnych zapachów,
- zmiękcza tkaniny zapewniając wygodne noszenie ich,
- zabezpiecza przed łatwym zabrudzeniem,
- przyśpiesza proces schnięcia zwiększając komfort podczas wysiłku,
- może być używany ze standardowymi środkami czyszczącymi,
- bezpieczny dla środowiska i użytkownika,
- stworzony na bazie wody, niepalny oraz w pełni biodegradowalny,
- nie zawiera szkodliwych fluoropochodnych węglowodoru,
- pojemność opakowania: 1000 ml,
- kod producenta: 1F3.
Środek pielęgnujący Nikwax Basefresh przeznaczony jest do użytku z bielizną techniczną wykonaną z materiałów takich jak wełna merino czy Coolmax®, a także wielu innych, używanych w produkcji bielizny termoaktywnej. Doskonale odświeża oraz skutecznie usuwa przykre zapachy, zapobiegając ich szybkiego powstawania. Dodatkowo zmiękcza tkaniny i nadaje im przyjemną miękkość zwiększając znacząco wygodę noszenia. Preparat przyśpiesza także proces schnięcia odzieży, co wpływa pozytywnie na komfort noszenia jej podczas intensywnego wysiłku fizycznego. Doskonale wpływa na włókna materiału zachowując ich maksymalną oddychalność. Zabezpiecza także bieliznę przed łatwym zabrudzeniem. Środek Nikwax Basefresh może być używany ze standardowymi środkami czyszczącymi, dzięki czemu nie ma potrzeby nastawiania dwóch osobnych cykli prania. Opakowanie zawiera 1000 ml preparatu.
Sprawdź też inne dostępne preparaty pielęgnujące marki Nikwax!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...