Termos ze stali nierdzewnej Esbit Sculptor Vacuum Flask
Esbit

Termos ze stali nierdzewnej Esbit Sculptor Vacuum Flask

149,99 zł
179,99 zł
-17%
Cena regularna : 179,99 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 149,99 zł
Kolor
  • Niebieski
  • Czarny
  • Szary
  • Żółty
  • Czerwony
Pojemność
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 1,50 zł

Termos Esbit z kolekcji Sculptor doskonale sprawdzi się podczas każdej wycieczki, pracy czy innej aktywności. Termos Esbit VF1000SC ma doskonałe właściwości termiczne, dzięki czemu Twoje napoje pozostaną w optymalnej temperaturze przez długi czas.

Cechy produktu:

  • porządnie wykonany,
  • malowany proszkowo,
  • ze stali nierdzewnej,
  • z podwójnymi ściankami,
  • świetne właściwości termiczne,
  • pojemność pokrywki ok. 285 ml,
  • pojemność dodatkowego kubka do picia ok. 154 ml,
  • wolny od szkodliwych związków chemicznych,
  • korek w postaci śruby dla zwiększonej szczelności,
  • pojemność termosu 1 l,
  • kod producenta VF1000SC.


Termos Esbit VF1000SC Sculptor Vacuum Flask wykonany jest z wysokiej jakości dwuściennej stali nierdzewnej 18/8. Jest w 100% szczelny i bardzo wytrzymały, a dzięki malowanej proszkowo powłoce daje pewny chwyt nawet w rękawicach roboczych. Ma świetne właściwości termiczne. Pozwala utrzymać ulubione gorące lub zimne napoje w optymalnej temperaturze przez długi czas. Termos posiada 2 kubki – standardowy kubek mieszczący około 154 ml oraz pokrywkę, która jednocześnie jest kubkiem i mieści około 285 ml. Model ten posiada korek w postaci śruby, który jest praktycznym zamknięciem w postaci „przekręć i wlej”. Doskonale sprawdzi się jako termos na kawę albo na herbatę, ale może być stosowany także latem, na chłodne napoje. Pojemność termosu to 1 l. Test producenta wykazał, że gorące napoje przechowywane w termosie Sculptor zachowują wysoką temperaturę nawet dłużej niż 12 godzin! Akcesoria Esbit to gwarancja zadowolenia - możesz przygotować ciepłą herbatę i cieszyć się nią przez cały dzień pracy. Zadbaj o swój komfort i jakość pracy z termosem Esbit.


Więcej produktów tej marki znajdziesz w kategorii termosy!

Szczegóły Produktu

Esbit
4260149873118

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl