Kubek termiczny Esbit Majoris Stainless Steel Thermo Mug 450ml
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 0,90 zł
Kubek termiczny niemieckiego producenta Esbit Majoris Stainless Steel Thermo Mug 450ml to model z optymalną pojemnością. Zabierz swój ulubiony napój do pracy, na wyprawę i podróż!
Cechy produktu:
- niezwykle szczelny,
- malowany proszkowo,
- praktyczna zakrętka z uchwytem,
- wykonany z porządnej jakości stali nierdzewnej 18/8,
- wolny od niebezpiecznych substancji - ftalanów i BPA,
- świetnie utrzymuje temperaturę napojów ciepłych i zimnych,
- umożliwia wrzucenie kostek lodu do środka,
- szeroki otwór ułatwia czyszczenie,
- antypoślizgowe dno zapewniające stylizację,
- komfortowy uchwyt pozwalający na mocowanie do np. plecaka,
- pasuje do większości uchwytów rowerowych i samochodowych,
- waga: ok. 275 g,
- wysokość: 20.6 cm,
- średnica 7.2 cm,
- pojemność termosu 450 ml,
- kod producenta WM450TL.
Kubek termiczny niemieckiej marki Esbit Majoris Stainless Steel Thermo Mug o pojemności 450ml wykonany jest z porządnej jakości stali nierdzewnej 18/8. Malowany proszkowo. Zapewnia doskonałą izolację ulubionych napoi. Przeznaczony jest zarówno do ciepłych, jak i zimnych cieczy. Wolny od niebezpiecznych substancji - ftalanów i BPA. Niezwykle szczelny. Posiada antypoślizgowe dno, które zapewnia doskonałą stabilizację na nierównej i śliskiej powierzchni. Szeroki otwór umożliwia wrzucenie kostek lodu oraz ułatwia czyszczenie. Kubek termiczny wyposażony w praktyczną zakrętkę z uchwytem, która pozwala na mocowanie kubka do np. plecaka. Konstrukcja tego modelu pasuje do większości klasycznych uchwytów samochodowych oraz rowerowych.
Sprawdź też dostępne w naszym sklepie termosy!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|