• Czapka Snickers 9023 Fisherman
  • Nowy

Czapka Snickers 9023 Fisherman

114,99 zł
Oszczędzasz: -22%
89,99 zł
Regularna cena: 114,99 zł Najniższa cena: 104,99 zł
Kolor: Popielaty
  • Szary
  • Granatowy
  • Zielony
  • Popielaty
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  9 punktów  o wartości  1,80 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Klasyczna, wywijana czapka typu beanie, z naszywką z logo marki. Dzięki dużej zawartości wełny jest niezwykle ciepła i delikatna.


Skład:
50% wełna, 50% akryl


Doskonała i stylowa czapka Snickers 9023 z dużym logo marki na froncie. W 50% wykonana z wełny - zagwarantuje Ci ciepło i komfort zarówno w pracy, jak i na spacerze. Pamiętaj, że dużą część ciepła tracimy przez głowę, więc warto zadbać by była zabezpieczona przed zimnem.

Cechy produktu Czapka Snickers 9023 Fisherman:

  • wykonana w 50% z wełny,
  • doskonała izolacja przed zimnem,
  • stylowa, zarówno do pracy jak i na co dzień.


Zobacz wszystkie czapki zimowe w ofercie Baltic BHP!

Materiał
Wełna
Przedział cenowy
50-100 zł
5.0
Liczba opinii: 1

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.