Wielofunkcyjny multi-tool Nite Ize FinancialTool Multi Tool Wallet
Nowoczesny wielofunkcyjny FinancialTool Multi Tool Wallet amerykańskiej marki Nite Ize. Posiada wszystko co może przydać się na co dzień – śrubokręty, klucze płaskie, miarkę, otwieracz do butelek, a także skrobak.
Cechy produktu:
- amerykański producent,
- bezpieczny i praktyczny,
- lekka i cienka konstrukcja,
- wykonany z porządnej stali nierdzewnej,
- wyposażony w wiele praktycznych narzędzi,
- Cash Wrap - uchwyt na gotówkę i karty,
- śrubokręt płaski oraz krzyżakowy,
- klucze płaskie 1/4", 5/16", 3/8",
- otwieracz do butelek,
- miarka cm/cale,
- wymiary: 90.5 x 58.5 x 3.5 mm
- waga: 33 g,
- kod producenta: czarny - FMT2-01-R7, srebrny - FMT2-11-R7.
Wielofunkcyjny Multi-Tool marki Nite Ize wyposażony jest w przydatne na co dzień narzędzia. Wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej niezwykle odpornej na złamanie, wygięcie oraz rdzewienie. Kompaktowy rozmiar sprawia, że bez problemu zmieści się on w kieszeni spodni. Wyposażony jest w śrubokręt płaski i krzyżakowy, klucze płaskie 1/4", 5/16", 3/8", uchwyt Cash Wrap na karty płatnicze, gotówkę, dokumenty, skrobak, otwieracz do butelek, a także miarkę w centymetrach i calach. Cash Wrap wykonany jest z wytrzymałej gumy, dzięki czemu nie rozciąga się i pewnie trzyma karty i gotówkę.
Zobacz także inne gadżety przydatne w pracy.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Nite Ize
Karabińczyk Nite Ize na klucze z otwieraczem KeyRack+ S-Biner
Często wybierane do tego produktu: