Nite Ize

Karabińczyk Nite Ize na klucze z otwieraczem KeyRack+ S-Biner

27,99 zł
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Karabińczyk na klucze z otwieraczem do butelek znanej marki Nite Ize doskonale sprawdzi się na co dzień. Karabińczyk KeyRack+ połączony jest z 6 mniejszymi karabińczykami S-Biner, dzięki którym możesz przypiąć i zabezpieczyć swoje klucze. Dzięki niemu Twoje klucze będą zawsze w jednym miejscu.

Cechy produktu:

  • wykonany ze stali nierdzewnej,
  • połączony z 6 plastikowymi karabińczykami S-Biner,
  • pozwala na łatwe zabezpieczenie i identyfikację kluczy,
  • wbudowany w konstrukcję otwieracz do butelek,
  • waga 24 g,
  • wymiary 36,5x90x14 mm,
  • kod producenta KRB2-11-R6. 

Karabińczyk KeyRack+ marki Nite Ize wykonany jest z solidnej stali nierdzewnej. Posiada wbudowany w konstrukcję otwieracz do butelek. Połączony jest z 6 małymi, plastikowymi karabińczykami S-Biner, dzięki którym zidentyfikujesz i zabezpieczysz klucze. Karabińczyki S-Biner są różnokolorowe. Jego waga to zaledwie 24 g, a wymiary to 36,5x90x14 mm.

Zobacz inne produkty Nite Ize w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

094664050327
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.