3M

    3M GH1 pasek podbródkowy Peltor G3000

    27,99 zł
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 15

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł

    Posiadasz hełm ochronny 3M Peltor Solaris G3000, a brakuje Ci paska lub Twój aktualny pasek jest już zniszczony i wymaga wymiany? Pasek podbródkowy  3M GH1 to propozycja dla Ciebie. Jest kompatybilny z kaskami 3M Peltor Solaris G3000. Dodatkowo zwiększa dopasowanie i bezpieczeństwo użytkowania hełmu. 

    Cechy produktu:

    • model GH1,
    • kolor czarny,
    • 2 punkty zapięcia,
    • mocowany do skorupy hełmu
    • solidna klamra pod brodą umożliwiająca zapinanie
    • regulowana długość pasków,
    • kod producenta GH1.

    Pasek podbródkowy 2 punktowy do hełmów 3M Peltor Solaris G3000, to niezbędne wyposażenie hełmu. Utrzymuje kask na właściwym miejscu niezależnie od pozycji naszej głowy. Zapobiega spadaniu i przesuwaniu się hełmu nawet w przypadku zmiany pozycji ciała. Pasek wykonany z poliestrowej taśmy z solidnymi klamrami i zaczepami do hełmu. Hełm Peltor Solaris posiada trzy zaczepy na pasek podbródkowy: jeden zaczep z tyłu hełmu i dwa zaczepy po bokach na wysokości uszu. Mocowanie paska GH1 jest bardzo proste i nie powinno zająć więcej niż 2 minuty. Wystarczy podczepić zatrzaski do bocznych otworów w hełmie G3000. Dzięki stosowaniu pasków do hełmów Peltor G3000 ich użytkowanie staje się jeszcze bezpieczniejsze. Hełm nie spada z głowy, nie przesuwa się, dzięki temu w pełni chroni głowę pracownika nawet podczas prac wymagających częstych zmian pozycji. Mocowanie paska GH1 poprawia także dopasowanie kasku do głowy oraz komfort użytkowania hełmu. Nie przeszkadza w stosowaniu dodatkowych akcesoriów jak okulary do hełmu czy nauszniki ochronne do hełmu.

    Sprawdź inne dostępne produkty marki 3m w naszej ofercie!

    Szczegóły Produktu

    4054596479272

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji