3M GH4 pasek podbródkowy 3 punktowy do Peltor G3000
Pasek podbródkowy 3 punktowy GH4 marki 3M do kasku Peltor G3000 poprawia bezpieczeństwo w czasie pracy. Dzięki niemu kask będzie świetnie dopasowany do głowy i nie będzie się przemieszczał, a częsta zmiana pozycji w pracy nie będzie problemem. Pasek nie przeszkadza w korzystaniu z innymi akcesoriami ochronnymi.
3M GH4 pasek podbródkowy 3 punktowy do Peltor G3000 cechy produktu:
- model GH4,
- kolor czarny,
- 3 punkty zapięcia,
- mocowany do skorupy hełmu,
- zapinany za pomocą mocnej klamry pod brodą,
- długość pasków można regulować,
- wymagania certyfikat CE,
- kod produktu GH4.
Obecnie wielu ekspertów BHP wymaga go jako niezbędnego wyposażenia pracowników. Stosowanie paska do kasku Peltor G3000 zwiększa bezpieczeństwo. Dzięki niemu, kask nie spada i dobrze trzyma się na głowie. Zapięcie paska GH4 zwiększa dopasowanie kasku do głowy, co wpływa na zwiększenie komfortu podczas pracy. Pasek wykonany poliestrowej taśmy z porządną klamrą i zaczepami do kasku. Kask Peltor Solaris ma trzy zaczepy na pasek podbródkowy: dwa zaczepy po obu stronach na wysokości uszu i jeden z tyłu kasku. Montaż paska GH4 jest bardzo szybki i łatwy. Nie będzie przeszkadzał w korzystaniu z innych akcesoriów, takich jak okulary czy nauszniki do kasku.
Zobacz inne produkty 3m w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: