Bluza funkcyjna rozpinana Mascot 18603-316
Bluza funkcyjna rozpinana Mascot 18603-316 łączy w sobie nowoczesny design, funkcjonalność i komfort. Wykonana z cienkiego mikropolaru, który od wewnątrz jest ciepły, miękki i przyjemny w dotyku a na zewnątrz całkowicie gładki, dzięki czemu nie zbiera zabrudzeń. Uszyta w kroju slim fit, dobrze przylega do ciała. Dyskretne odblaskowe elementy oprawiają bezpieczeństwo użytkownika. Końcówki rękawów oraz dół bluzy wykończone elastyczną taśmą z logo Mascot. Ta bluza to idealny wybór dla profesjonalistów ceniących sobie wygodę oraz niezawodność w codziennej pracy.
Bluza funkcyjna rozpinana Mascot 18603-316 cechy produktu:
- lekka, elastyczna bluza funkcyjna,
- zapinana na zamek błyskawiczny z wewnętrzną klapą sztormową,
- rękawy i dół wykończone elastyczną taśmą z logo Mascot,
- gładka powierzchnia zewnętrzna bluzy nie łapie zabrudzeń, kurzu, trocin,
- dopasowany krój slim fit,
- wysoka stójka przylega do szyi i chroni przed wiatrem, zimnem,
- segmentowe paski odblaskowe poprawiają bezpieczeństwo,
- certyfikat OEKO-TEX® STANDARD 100,
- kieszenie boczne,
- kieszeń zapinana na zamek na piersi,
- skład materiału: 94% poliester/6% elastan
- gramatura: 260 g.
- kod produktu: 18603-316.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Kurtka robocza zimowa pilotka Engelbert Strauss Dakota
Często wybierane do tego produktu: