Bluza robocza Carhartt Midweight Quarter-Zip
Bluza robocza Carhartt Midweight Quarter-Zip wykonana jest z grubego, ciepłego materiału zapinana pod szyją na wysoką stójkę. Solidny materiał o wysokiej gramaturze gwarantuje komfort cieplny i świetnie chroni przed zimnem. Klasyczna kieszeń z przodu pozwala ogrzać dłonie gdy na dworze zrobi się chłodno.
Bluza robocza Carhartt Midweight Quarter-Zip cechy produktu:
- solidny materiał o wysokiej gramaturze,
- zapinana pod szyją na krótki zamek błyskawiczny YKK®,
- wysoka stójka,
- luźniejszy krój loose fit,
- elastyczny ściągacz w rękawach wykonany w technologii rib-knit,
- klasyczna kieszeń z przodu,
- ściągacz w pasie wykonany techniką rib-knit,
- dyskretne logo w formie naszywki,
- skład materiału: 50% bawełna/ 50% poliester,
- gramatura: 356g/m2,
- kod produktu: 105294.
Solidna bluza robocza Carhartt Midweight Quarter-Zip z wysoką stójką i klasyczna kieszenią z przodu to model który przypadnie do gustu zarówno rzemieślnikom i majsterkowiczom ale też miłośnikowi amerykańskiego stylu workwear. Charakterystyczny dla produktów Carhartt krój loose fit daje dużo sobody i nie ogranicza ruchów. Wysoka stójka i ściągacze na rękawach i w pasie skutecznie zatrzymują chłód i zimno.
Sprawdź inne modele bluz roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...