



Tylko do wyczerpania stanu magazynowego.
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 102 punktów o wartości 10,00 zł
Bez względu na to, gdzie pracujesz, ten model spełni Twoje oczekiwania. Ta uniwersalna bluza robocza Snickers 2887 to komfort termiczny, wygoda i styl w jednym. Sportowy design i przemyślane detale sprawiają, że to właśnie ta bluza będzie Twoją ulubioną w nadchodzącym sezonie!
Bluza robocza Snickers 2887 o wszechstronnym zastosowaniu, wykonana z wysokiej jakości mieszanki bawełny z poliestrem, z przyjemną w dotyku szczotkowaną warstwą wewnętrzną. Wygodny krój z reglanowymi rękawami zapewnia komfort użytkowania i nie ogranicza swobody ruchów. Zapinana na zamek błyskawiczny, dzięki czemu unikniesz przegrzania w wyższej temperaturze, bez konieczności zdejmowania bluzy. Dopasowane mankiety z uchwytem na kciuk - w chłodniejsze dni ogrzejesz dłonie i nadgarstki, a dodatkowo bluza nie podwinie się na rękawach. Wysoka stójka ochroni kark i szyję przed chłodem i wiatrem. Dwie kieszenie zewnętrzne pozwolą mieć najważniejsze drobiazgi zawsze pod ręką. Dół bluzy wykończony jest elastycznym ściągaczem. Na wysokości klatki piersiowej logo marki - Snickers Workwear, wykonane w technice haftu i nadruku. Bluza dostępna w trzech wariantach kolorystycznych.
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane