Buty robocze wysokie Skechers Workshire ST
Najważniejsze cechy butów roboczych Skechers Workshire ST:
- Stalowa osłona na palcach – spełnia normy EN ISO 20345-2011, zapewnia ochronę przed uderzeniami i zgnieceniem.
- Gumowa podeszwa o przyczepności zgodnej z normą (SRA) – zwiększona przyczepność na różnych nawierzchniach.
- Amortyzująca wkładka Memory Foam™ – dopasowuje się do kształtu stopy, zapewniając maksymalny komfort.
- Relaxed Fit® – luźniejsze dopasowanie w okolicach palców i przedniej części stopy, zapewniające wygodę przez cały dzień.
- Certyfikacja SB FO SRA – antypoślizgowa podeszwa, odporność na oleje i dodatkowa ochrona stalowego podnoska.
- Wytrzymała skórzana cholewka – elegancki i solidny wygląd.
- Sznurowane zapięcie – stabilne dopasowanie do stopy.
- Amortyzująca, lekka podeszwa środkowa – redukuje zmęczenie stóp.
- Wysokość obcasa: 4 cm – dodatkowa stabilność.
- Logo Skechers® – potwierdzenie jakości i niezawodności.
- Te klasyczne, skórzane buty robocze łączą trwałość, ochronę i komfort, sprawdzając się w różnorodnych warunkach pracy.
SRA - odporność na poślizg na podłożu ceramicznym pokrytym roztworem laurysiarczanu sodu
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...