Buty robocze wysokie Dassy Amon S3S cechy produktu:
- Spełniają normę bezpieczeństwa EN ISO 20345:2022.
- Wodoodporna cholewka z wysokiej jakości skóry licowej i tekstyliów.
- Kompozytowy podnosek z włókna szklanego (EN ISO 22568-2:2019 TYPE B).
- Kompozytowa wkładka antyprzebiciowa (EN ISO 22568-4:2021).
- Antypoślizgowa podeszwa PU/PU zapewniająca doskonałą przyczepność.
- Odporność na oleje i paliwa (FO), właściwości antystatyczne (A), ochrona ESD.
- Absorpcja wstrząsów w obszarze pięty (E) dla większego komfortu.
- Wzmocniony, odporny na ścieranie nosek (SC) zwiększa trwałość.
- Oddychająca wyściółka Plasmafeel® dla optymalnej cyrkulacji powietrza.
- Wyjmowana, antybakteryjna wkładka Ecosoft zapewniająca wygodę i higienę.
Dlaczego warto wybrać buty robocze wysokie Dassy Amon S3S?
Dassy Amon S3S to idealne buty robocze dla profesjonalistów ceniących bezpieczeństwo i komfort. Dzięki wodoodpornej cholewce i antypoślizgowej podeszwie sprawdzą się w każdych warunkach. Kompozytowy podnosek i wkładka antyprzebiciowa zapewniają pełną ochronę bez obciążania stopy. Wyjątkowa trwałość i ergonomiczny design sprawiają, że to obuwie, na które możesz liczyć każdego dnia!
FO - odporność podeszew na olej napędowy
WRU - przepuszczalność wody i absorpcja wody
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...