Czapka Snickers 9008 Shell
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł
Pracujesz często podczas złych warunków pogodowych? Ten produkt jest dla Ciebie! Czapka z daszkiem Snickers Workwear 9008 Shell zaprojektowana została specjalnie z myślą o codziennej pracy podczas deszczowej i wietrznej pogody.
Cechy produktu:
- odporna na wodę i wiatr,
- idealna do pracy podczas deszczowej i wietrznej pogody,
- miękka wyściółka z polaru gwarantuje ciepło,
- doskonałe dopasowanie dzięki regulacji z tyłu,
- daszek podatny na kształtowanie,
- doskonała do znakowania firmowego,
- materiał: 100% poliamid, wyściółka: 100% poliester,
- kod producenta: 9008.
Czapka z daszkiem Snickers 9008 Shell z kolekcji AllroundWork to doskonała pozycja dla osób pracujących w ciężkich warunkach pogodowych. Odporna jest na wodę i wiatr. Wyposażona w miękką i ciepłą, polarową wyściółkę, która gwarantuje doskonały komfort cieplny. Podatny na kształtowanie daszek doskonale chroni przed deszczem oraz ułatwia przechowywanie czapki np. w kieszeni. Dla optymalnego dopasowania czapka wyposażona jest w regulację z tyłu. Ozdobiona jest odblaskowymi nadrukami z tyłu, które zwiększają widzialność. Doskonale sprawdzi się do znakowania firmowego.
Zobacz też inne ubrania robocze Snickers.
Szczegóły Produktu
Opis
- Kolekcja
- AllroundWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|