• Czapka z daszkiem Engelbert Strauss motion 2020
  • Nowy

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss motion 2020

59,99 zł
Cena regularna: 59,99 zł
Kolor: Zielony
  • Czarny
  • Zielony
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  6 punktów  o wartości  1,20 zł

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss motion 2020 do świetne uzupełnienie stroju roboczego na ciepłe letnie dni. Czapka nie tylko chroni przed słońcem oraz negatywnymi skutkami ekspozycji na ciepło ale też doskonale komponuje się ze strojem roboczym dzięki zastosowaniu kontrastowych i odważnych połączeń kolorów. 

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss motion 2020 cechy produktu:

  • wykonana z bawełny,
  • wstępnie formowany okrągły daszek,
  • regulacja obwodu głowy,
  • kod produktu: zielony - 7810287, czarny - 7810282.

Sprawdź inne produkty z kategorii czapki z daszkiem

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

ENGELBERT STRAUSS GMBH & CO. KG

FRANKFURTER STRASSE 98-108

63599 BIEBERGEMÜND, Niemcy