Czapka zimowa dwustronna CAT Reversible Logo
Cat

Czapka zimowa dwustronna CAT Reversible Logo

84,99 zł
94,99 zł
-11%

Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 84,99 zł z dnia 02.10.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Kolor
  • Żółty
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł

Czapka zimowa Caterpillar Reversible Logo w dwustronnej konstrukcji pozwala łatwo i szybko dostosować wygląd czapki do stylizacji w danym dniu. Zapomnij o dwóch czapkach – wyposaż się w jedną dwustronną!

Cechy producenta:

  • uniwersalny rozmiar,
  • dwustronny model,
  • haftowane logo marki CAT,
  • materiał: 95% akryl, 5% elastan,
  • kod producenta: żółta - 1120070-555.

Czapka męska Caterpillar Reversible Logo to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą często zmieniać swoje stylizacje bez kupowania dużej ilość ubrań. Dwustronna konstrukcja ułatwia dopasowanie czapki do swojego ubioru. Model ten wykonany jest z elastycznego materiału, który doskonale dopasowuje się do użytkownik. Czapka  zimowa ozdobiona wyhaftowanym logotypem marki CAT.

Sprawdź też kominy i kominiarki i nie marznij tej zimy!

Szczegóły Produktu

Cat
882600723073

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]