• Nowy
Snickers Workwear

Czapka zimowa ocieplana z pomponem Snickers 9002

59,99 zł
99,99 zł
-40%
Kolor
  • Szary
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 15

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 1,00 zł

Ocieplana Czapka zimowa Snickers Workwear 9002 z pomponem doskonała na co dzień, jak i do pracy. Produkt dla prawdziwych miłośników marki. Nowoczesna kolorystyka z symbolami producenta Snickers Workwear bez wątpienia przyciągnie wzrok innych.

Cechy produktu:

  • uniwersalny rozmiar,
  • ocieplana,
  • model z pomponem,
  • zapewnia doskonałą ochronę przed zimnem,
  • oryginalny, nowoczesny wygląd z symbolami marki Snickers Workwear,
  • nadaje się zarówno do pracy, jak i na co dzień,
  • wszyta metka producenta,
  • kod producenta 9002.

Czapka zimowa z pomponem ocieplona Snickers 9002 gwarantuje świetną ochronę przed zimnem i wiatrem. Rozmiar uniwersalny. Czapka męska w nowoczesnej, oryginalnej kolorystyce z motywami marki Snickers Workwear. Zapewnia doskonały komfort termiczny nie tylko w pracy, ale także podczas codziennego użytkowania. 

Sprawdź też inne ubrania robocze Snickers dostępne w ofercie BalticBHP!

Szczegóły Produktu

7332515104571
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.