Czapka zimowa z nausznikami Snickers 9007
Najniższa cena produktu 219,99 zł z dnia 19.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 219,99 zł z dnia 19.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 22 punktów o wartości 2,20 zł
Zadbaj o swój komfort cieplny podczas tegorocznej zimy razem z marką Snickers Workwear. Zimowa czapka z nausznikami Snickers 9007 z serii RuffWork Ci w tym pomoże.
Cechy produktu:
- wykonana z porządnego i miękkiego materiału Dobby Pro+,
- wyposażona w poliestrową wyściółkę oraz podszewkę ze sztucznego futerka,
- stworzona z myślą o pracy w ciężkich warunkach,
- zapewnia doskonały komfort cieplny,
- umożliwia składanie nauszników,
- posiada wiele miejsca do znakowania firmowego,
- materiał Dobby Pro+: 47% poliamid, 53% bawełna o gramaturze aż 310 g/m²,
- kod producenta: 9007.
Czapka zimowa z nausznikami Snickers Workwear 9007 RuffWork stworzona została z myślą o pracy w bardzo ciężkich warunkach. Wykonana z wytrzymałego, miękkiego materiału Dobby Pro+ o gramaturze aż 310 g/m2, który gwarantuje zwiększoną trwałość oraz komfort. Dla zapewniania optymalnego komfortu termicznego wyposażona jest w poliestrową wyściółkę oraz podszewkę ze sztucznego futerka. Osłona futerkowa z przodu zapewnia dodatkowe zabezpieczenie. Dla wygodnego dopasowania słyszenia czapka zimowa wyposażona jest w nauszniki z możliwością składania. Zatrzaskowe zapięcie gwarantuje szybką i prostą regulację, a także świetnie utrzymuje czapkę na właściwym miejscu oraz zapobiega zsuwaniu się. Model ten dzięki dużej ilości wolnego miejsca świetnie sprawdzi się do znakowania firmowego.
Zobacz także inne dostępne czapki zimowe
Szczegóły Produktu
Opis
- Kolekcja
- RuffWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|