Dassy Sparta S3 SRC obuwie robocze
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Dassy
Spodnie robocze Dassy Impax stretch
Model: Sparta
Materiał: skóra licowa
Cholewka: skóra licowa
Podszewka: materiał plasmafeel
Podeszwa: PU, antypoślizgowa SRC
Podnosek: kompozytowy
Rodzaj zapięcia: wiązane
Klasa ochrony: S3
Kolor: czarno-niebieski
Wymagania: EN ISO 20345: 2012
Dassy Sparta S3 SRC obuwie robocze - niezawodne i w przystępnej cenie
Buty ochronne Sparta to wysokie buty dla każdego, kto w pracy oprócz ochrony nóg szuka także wygody. Te obuwie Cię nie zawiedzie! Wykonane z miękkiej i wodoodpornej skóry licowej, dodatkowo dla komfortu stóp wyposażone w podszewkę Plasmafeel. Produkt zabezpiecza palce - kompozytowy podnosek. Wewnętrzna wkładka obuwia wyjmowana i antybakteryjna. Buty wodoodporne a przy tym oddychające. Podeszwa wykonana z poliuretanu, antystatyczna, antypoślizgowa SRC, dodatkowo odporna na oleje i benzynę. Model posiada odblaskowe elementy dla lepszej widoczności po zmroku. Buty w części piętowej amortyzują i pochłaniają energię. Ciekawa kolorystyka modelu przyciągnie wzrok niejednej osoby. W zestawie sznurówki w kolorze czarnym i niebieskim.
Cechy produktu:
- obuwie wykonane ze skóry licowej,
- klasa ochrony S3,
- produkt wodoodporny,
- kompozytowy podnosek,
- antybakteryjna i wyjmowana wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa SRC,
- podeszwa odporna na oleje i paliwo,
- amortyzacja w części piętowej,
- odblaskowe elementy.
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: