




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 102 punktów o wartości 10,00 zł
Dassy Sparta S3 SRC obuwie robocze
Model: Sparta
Materiał: skóra licowa
Cholewka: skóra licowa
Podszewka: materiał plasmafeel
Podeszwa: PU, antypoślizgowa SRC
Podnosek: kompozytowy
Rodzaj zapięcia: wiązane
Klasa ochrony: S3
Kolor: czarno-niebieski
Wymagania: EN ISO 20345: 2012
Buty ochronne Sparta to wysokie buty dla każdego, kto w pracy oprócz ochrony nóg szuka także wygody. Te obuwie Cię nie zawiedzie! Wykonane z miękkiej i wodoodpornej skóry licowej, dodatkowo dla komfortu stóp wyposażone w podszewkę Plasmafeel. Produkt zabezpiecza palce - kompozytowy podnosek. Wewnętrzna wkładka obuwia wyjmowana i antybakteryjna. Buty wodoodporne a przy tym oddychające. Podeszwa wykonana z poliuretanu, antystatyczna, antypoślizgowa SRC, dodatkowo odporna na oleje i benzynę. Model posiada odblaskowe elementy dla lepszej widoczności po zmroku. Buty w części piętowej amortyzują i pochłaniają energię. Ciekawa kolorystyka modelu przyciągnie wzrok niejednej osoby. W zestawie sznurówki w kolorze czarnym i niebieskim.
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.