Kamizelka robocza softshell Portwest T751
Kamizelka robocza softshell Portwest T751 to ciekawa propozycja na chłodniejsze dni, kiedy nie musisz jeszcze zakładać kurtki, ale chcesz ochronić się przed zimnem, wiatrem i lekkimi opadami deszczu. Wiatroszczelna kamizelka robocza z membraną T751 wzorowana na odzieży górskiej i outdorowej uszyta jest w nowoczesnym designie, z ciekawym połączeniem kolorów i krojem slim fit dobrze przylegającym do ciała. Duża ilość kieszeni oraz elementy odblaskowe gwarantują, że kamizelka Portwest T751 to praktyczny elementy garderoby dla każdego profesjonalisty.
Kamizelka robocza softshell Portwest T751 cechy produktu:
- wiatroszczelna i wodoodporna,
- oddychająca dzięki membranie,
- od środka ocieplona cienkim i miękkim mikropolarem,
- wykonana z elastycznego, trzywarstwowego softshellu,
- elementy odblaskowe,
- praktyczne kieszenie,
- bezpieczne kieszenie zapinane na zamek.
- elastyczny materiał pod pachami,
- wysoka stójka z zabezpieczeniem brody przed przycięciem,
- łącznie 9 obszernych kieszeni,
- wodoodporne wykończenie i membrana o parametrach: wodoodporność: 8,000mm, oddychalność 3,000g/m2/24h,
- skład materiału: 94% Poliester, 6% Elastan laminowany z 100% poliestrowym mikropolarem,
- gramatura: 310g,
- kod produktu: T751.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: