- NOWOŚCI
Koszula flanelowa Carhartt Plaid Shirt
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 28 punktów o wartości 2,80 zł
Koszula flanelowa Carhartt Plaid Shirt to połączenie klasycznego stylu i niezawodnej funkcjonalności, które idealnie sprawdzi się zarówno w pracy, jak i na co dzień. Wykonana z wysokiej jakości, miękkiej i ciepłej flaneli, zapewnia komfort noszenia przez cały dzień, niezależnie od warunków atmosferycznych. Klasyczny wzór w kratę nadaje koszuli ponadczasowego charakteru, który świetnie pasuje do casualowych stylizacji.
Koszula flanelowa Carhartt Plaid Shirt cechy produktu:
- 100% bawełna,
- krój loose fit, luźny,
- zapinana na solidne guziki,
- regulowane mankiety,
- dwie praktyczne kieszenie na klatce piersiowej,
- logo Carhartt w formie naszywki,
- kod produktu: CH 106356.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Loose fit
- Warstwa
- Środkowa
Specyficzne kody
- ean13
- 197219347979
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|