Koszula robocza flanelowa ocieplana Snickers 8501 RuffWork
Najniższa cena produktu 169,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 169,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł
Koszula robocza idealna na zimę - Snickers 8501 z serii RuffWork. Model ocieplony, aby zapewnić wysoki komfort termiczny w zimne dni. Doskonale sprawdzi się zarówno jako warstwa środkowa, jak i warstwa wierzchnia.
Cechy produktu:
- ocieplana,
- gruba i wytrzymała tkanina flanelowa,
- doskonale dopasowana,
- profilowane rękawy,
- zapinana na guziki zatrzaskowe,
- wzmocniona Cordurą® na łokciach,
- doskonała jako warstwa środkowa oraz wierzchnia,
- materiał: 60% bawełna, 40% Poliester; gramatura 165 g/m2,
- kod producenta: 8501.
Ocieplana koszula flanelowa Snickers Workwear 8501 z kolekcji RuffWork doskonale sprawdzi się podczas zimnych dni. Wykonana jest z niezwykle grubego i wytrzymałego materiału flanelowego. Wzmocniona dodatkowo na łokciach odporną na przetarcie Cordurą®. Model ten charakteryzuje się nowoczesnym wzornictwem oraz niesamowitym dopasowaniem. Zapinany jest na proste i szybkie w obsłudze guziki zatrzaskowe. Koszula męska doskonale sprawdzi się zarówno jako warstwa wierzchnia, jak i pod kurtkę.
Sprawdź także inne koszule robocze z naszej oferty.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Slim fit
- Kolekcja
- RuffWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|