Koszulka ostrzegawcza Malfini/Rimeck
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 69,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł
Koszulka ostrzegawcza żółta Malfini/Rimeck
Model: HV PROTECT
Materiał: 55 % bawełna, 45% poliester
Kolor: żółty/pomarańczowy
Wymagania: klasa II, EN ISO 20471
Koszulka ostrzegawcza żółta Malfini/Rimeck - trzy taśmy odblaskowe
Koszulka Malfini (d. Adler) HV PROTECT 1V9 została wykonana z materiału w ostrzegawczym żółtym/pomarańczowym kolorze z taśmami odblaskowymi. To niezbędne wyposażenie każdego, kto wykonuje prace w warunkach słabej widoczności czy też w nocy. 55% bawełny w składzie materiału zapewnia dobry komfort noszenia oraz oddychalność. Produkt wygodny, gwarantuje wygodę w pracy w różnych warunkach otoczenia. Nowoczesny, dopasowany krój. Średni poziom widoczności (klasa II).
Cechy produktu:
- jaskrawy kolor,
- trzy pasy odblaskowe,
- dopasowany krój,
- mieszanka bawełny i poliestru zapewnia wysoką wytrzymałość materiału,
- oddychający materiał.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane