Koszulka odblaskowa polo Portwest PW212
Koszulka odblaskowa Polo Portwest PW212 to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują zarówno bezpieczeństwa i wysokiej widoczności, jak i profesjonalnego wyglądu w pracy. Ta koszulka polo łączy w sobie funkcjonalność odzieży ochronnej z estetyką klasycznej koszulki polo, zapewniając bezpieczeństwo i profesjonalny wygląd w jednym. Przeznaczona dla pracowników budowlanych, drogowych, magazynowych oraz wszystkich, którzy muszą być widoczni podczas wykonywania swoich obowiązków.
Koszulka odblaskowa polo Portwest PW212 cechy produktu:
- jasne kolory w ostrzegawczych barwach uzupełnione o certyfikowane taśmy odblaskowe zapewniają bezpieczeństwo, widoczność i zgodność z wymogami bezpieczeństwa UE,
- klasyczny krój koszulki polo w sportowym wydaniu,
- kontrastowe zestawienia kolorów,
- dopasowanie slim fit,
- bez elementów metalowych (zamki, guziki),
- tkanina z filtrem 40+ UPF blokująca 98% promieni UV,
- lekki i oddychający materiał, który jest jednocześnie szybkoschnący i łatwy w praniu,
- norma i certyfikat EN 20471 klasa 2 - parametry utrzymane aż do 50 cykli prania,
- skład materiału: 55% bawełna, 45% poliester,
- gramatura: 144 g.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: