Koszulka robocza Snickers 2511 LiteWork
Pracujesz często trudnych warunkach takich jak praca bezpośrednio na słońcu czy w wysokich temperaturach? Niezwykle lekka i szybkoschnąca koszulka robocza Snickers Workwear 2511 LiteWork będzie doskonałym wyborem!
Cechy produktu:
- niezwykle lekka,
- szybkoschnąca,
- doskonale odprowadza wilgoć,
- neutralizuje powstawanie przykrych zapachów,
- nie podrażnia i nie ociera dzięki płaskim wszom oraz nadrukowanej metce,
- posiada lekko dłużysz tył oraz rozcięcia po bokach,
- ozdobiona logiem marki z tyłu oraz wszytą metką po boku,
- materiał: 91% poliester, 9% elastan, gramatura 190 g/m2,
- kod producenta: 2519.
Koszulka robocza Snickers 2511 z serii LiteWork zaprojektowana została specjalnie z myślą o rzemieślnikach pracujących w wysokich temperaturach. Niezwykle lekka koszulka męska wykonana jest z szybkoschnącej tkaniny poliestrowej. Specjalne wykończenie zapewnia doskonałe odprowadzanie wilgoci, a dodatkowo niweluje powstawanie nieprzyjemnych zapachów bez użycia srebra i biopochodnych. T-shirt męski gwarantuje także doskonały komfort dzięki płaskim szwom oraz nadrukowanej metce. Ozdobiony jest logotypem marki z tyłu oraz wszytą metką po boku. Model ten doskonale sprawdzi się w trudnych warunkach zapewniając doskonałą swobodę ruchu oraz komfort.
Sprawdź też inne ubrania robocze Snickers dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: