

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 25 punktów o wartości 3,00 zł
Doskonałe właściwości izolacyjne, wyjątkowa oddychalność i optymalne odprowadzanie wilgoci czynią z wełny merynosów najlepszy materiał do produkcji odzieży termoaktywnej. Koszulka termoaktywna Engelbert Strauss FIBERtwin Merino jest w całości wykonana z tego wyjątkowego surowca.
Koszulka termoaktywna Engelbert Strauss z długim rękawem, o dopasowanym fasonie. Produkt w kolorze szarym z kontrastowymi przeszyciami i dużym logo marki - charakterystycznym strusiem. Wykonana w 100% z wełny merino o gramaturze ok. 200 g/m2, ma niespotykane właściwości termoizolacyjne. Wełna merino zapewnia komfort termiczny w niskich temperaturach, a jednocześnie chroni przed przegrzaniem podczas intensywnego wysiłku. Zapewnia doskonałe odprowadzanie wilgoci, zapobiegając tym samym namnażaniu bakterii i powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Materiał jest oddychający i szybkoschnący, dzięki czemu nie ma ryzyka wychłodzenia po wysiłku. Na tle sztucznych i syntetycznych dzianin wełna merynosów wyróżnia się funkcjonalnością i właściwościami, a przy tym jest przyjemna w użytkowaniu, dlatego wyroby z merino to najwyższa możliwa jakość. Koszulka termoaktywna Engelbert Strauss doskonale sprawdzi się jako pierwsza warstwa odzieży, zarówno do pracy w trudnych warunkach, jak i podczas różnego rodzaju aktywności.
Zobacz także ubrania robocze Engelbert Strauss w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane