Kurtka ostrzegawcza Fristads 4043
Najniższa cena produktu 479,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 48 punktów o wartości 5,00 zł
Normy: EN 342, EN 20471
Materiał: Polydex, 100% poliester
Ocieplana kurtka ostrzegawcza marki Fristads wykonana z wodoodpornego i odpornego na zabrudzenia materiału. Odblaskowe wstawki na ramionach, biodrach oraz rękawach. Pikowana od środka. Kołnierz obszyty polarem. Odpinany i ocieplany kaptur z możliwością regulacji. Dwie kieszenie na piersi zapinane na zamek oraz listwę sztormową. Uchwyt na ID. Kieszeń na telefon komórkowy.
Kurtka ostrzegawcza Fristads 4043 - doskonała ochrona przed zimnem
Kurtka Fristads 4043 została ocieplona oraz certyfikowana jako odzież chroniąca przed zimnem w zakresie normy EN 342. Kaptur kurtki jest ocieplany, a kołnierz z wysoką stójką został obszyty ciepłym polarem. Rękawy zostały zabezpieczone kołnierzami z uchwytem na kciuk. Duża liczba kieszeni pozwala na schowanie niezbędnego wyposażenia, a jednocześnie dzięki ergonomicznemu rozmieszeniu kieszeni są one łatwo dostępne.
Cechy produktu:
- ocieplana, certyfikowana jako odzież chroniąca przed zimnem,
- duża liczba praktycznych kieszeni,
- wodoodporna, a także odporna na zabrudzenia.
Zobacz inne produkty Fristads.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Regular
- Cechy materiału
- Wodoodporny
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Kaptur
- Tak
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|