Kurtka softshell Portwest TK20
Kurtka softshell Portwest TK20 to basicowa, podstawowa kurtka softsehllowa wykonana z dwuwarstwowego materiału chroniącego przed wiatrem i deszczem. Wytrzymała, prosta z dużą ilością miejsca na znakowanie firmowe sprawia, że ten softshell idealnie sprawdzi się jako odzież firmowa, reklamowa i korporacyjna. Softshell tworzy solidną barierę chroniąca przed warunkami pogodowymi, dlatego model TK20 dobrze sprawdzi się w przemyśle, logistyce, ogrodnictwie czy pracach porządkowych. Choć jest to podstawowa wersja kurtki softshellowej, powinna zadowolić użytkowników szukających klasycznej kurtki do pracy.
Kurtka softshell Portwest TK20 cechy produktu:
- wykonana z dwuwarstwowego materiału softshell,
- od środka podszyta cienkim polarem,
- 2 bezpieczne kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny,
- wysoka stójka,
- dodatkowe wodoodporne wykończenie materiału wierzchniego,
- zapinany na zamek błyskawiczny,
- duża ilość miejsca na firmowe nadruki i znakowanie,
- skład materiału: 96% poliester, 4% elastan połączony ze 100% poliestrowym mikropolarem (2L),
- gramatura: 280g,
- kod produktu: TK20.
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...