Cat

Nakolanniki CAT CW91-555

69,99 zł

Najniższa cena produktu 69,99 zł z dnia 05.03.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

Zadbaj o swoje kolana razem z marką Caterpillar! Wyposaż się w wewnętrzne nakolanniki ochronne wielokrotnego użytku, w uniwersalnym rozmiarze. Zapewniają komfort i wygodę pracy nawet przez cały dzień!

Cechy produktu:

  • wykonane z pianki EVA,
  • w kolorze żółtym,
  • wielokrotnego użytku,
  • uniwersalny rozmiar,
  • nie uwierają, zapewniają wysoki komfort,
  • polecane do oryginalnych spodni CAT,
  • kod producenta CW91-555.

Nakolanniki ochronne marki CAT to produkt wielokrotnego użytku, który zadba o ochronę kolan, a także o wygodę w pozycji klęczącej. Model ten posiada wyprofilowaną wkładkę o anatomicznym kształcie, która niweluje nieprzyjemne gniecenie oraz uwieranie, wynikające z nierównego podłoża. Wykonane są z pianki EVA – elastycznego materiału zapewniającego świetne dopasowanie oraz amortyzację i komfort nawet przez cały dzień. Nakolanniki ochronne w rozmiarze uniwersalnym, w kolorze żółtym. Polecane do stosowania z oryginalnymi spodniami marki CAT.

Zobacz inne nakolanniki robocze w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

Cat
0887033153954

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl