Nauszniki ochronne z bluetooth Yato YT-74626 to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą połączyć ochronę słuchu z wygodą słuchania muzyki lub prowadzenia rozmów. Dzięki modułowi komunikacji Bluetooth, nauszniki ochronne można bezprzewodowo sparować z większością smartfonów, tabletów, niektórymi laptopami oraz innymi urządzeniami wyposażonymi w tę technologię. Cztery funkcyjne przyciski umieszczone na boku pozwalają na łatwą obsługę – regulację głośności, odbieranie i zakończenie połączeń oraz przełączanie utworów. Nie musisz już rezygnować z ulubionej muzyki podczas pracy.
Nauszniki ochronne z bluetooth Yato YT-74626 cechy produktu:
- długość pracy na jednym ładowaniu: 8h,
- wbudowany mikrofon,
- automatyczne wyłączanie kiedy nie są używane,
- skuteczność tłumienia: SNR 29 dB,
- czas ładowania: 3,5h,
- norma EN 352,
- akumulator litowo-polimerowy o pojemności 750mAh,
- waga: 350g,
- alarm sygnalizujący niski poziom naładowania (dźwiękowy i migająca dioda),
- port do ładowania mikro USB,
- port AUX 3,5 mm,
- jack 3,5 mm o długości 110 cm.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Cerva
Kask do pracy na wysokości Alpinworker Pro Climb
Hellberg Secure
Ochronniki słuchu Hellberg Xstream Bluetooth
Często wybierane do tego produktu: