Słuchawki ochronne z bluetooth i mikrofonem Earmor M20T
Słuchawki ochronne z bluetooth i mikrofonem Earmor M20T to lekkie i praktyczne słuchawki ochronne z możliwością słuchania muzyki oraz obsługi połączeń przez bluetooth. Nie rezygnuj z ochrony słuchu podczas pracy, a jednocześnie ciesz się swoją ulubioną muzyką. Słuchawki Earmor to aktywne ochronniki słuchu z masą praktycznych funkcji, które sprawią że praca stanie się przyjemnością.
Słuchawki ochronne z bluetooth i mikrofonem Earmor M20T cechy produktu:
- aktywne ochronniki słuchu o czasie reakcji 0,5ms,
- skuteczna ochrona słuchu powyżej 82 dB,
- klasa wodoodporności IPX-4,
- praca do 8 godzin na jednym ładowaniu,
- pojemnik na słuchawki z funkcją powerbank w zestawie,
- ładowanie pojemnika za pomocą kabla USB-C,
- w zestawie linka zabezpieczająca przed zgubieniem,
- automatyczne wyłączenie po 2 godzinach nieużywania,
- system śledzenia głosu Clear Voice Tracking,
- w zestawie 3 komplety wkładek do uszu w rozmiarach S, M, L,
- tłumienie hałasu do 26 dB (SNR),
- pojemność baterii 2 x 65mAh,
- ANSI S3.19-1974
- EN 352-2, EN 352-5, EN 352-7, EN 352-9,
- waga: 16 g.
Słuchawki ochronne Earmor M20T to doskonała alternatywa do klasycznych ochronników słuchu, które dla wielu użytkowników mogą wydawać się ciężkie i niewygodne. Ważą tylko 16g a oferują całą masę przydatnych funkcji. Poza aktywną, załączaną ochroną słuchu oferują również możliwość słuchania muzyki, radia, czy obsługi połączeń telefonicznych. W słuchawkach możesz pracować nawet 8 godzin bez przerwy. System śledzenia głosu zapewnia dobrą jakość połączenia kiedy potrzebujesz zadzwonić w sprawach biznesowych z placu budowy czy hali produkcyjnej.
Sprawdź również inne dostępne produkty z kategorii nauszniki ochronne z bluetooth.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: