Okulary ochronne Ness od francuskiego producenta Bolle Safety. Zapewnią wysoki poziom bezpieczeństwa jak i komfortu. Idealnie dopasowują się do innych środków ochrony indywidualnej.
Okulary ochronne Bolle Safety Ness cechy produktu:
- wykonane z poliwęglanu,
- antypoślizgowy nosek,
- wizjer Curve 10 o grubości 2,2 mm,
- powłoka anti-scratch chroniąca przed zarysowaniami,
- powłoka anti-fog chroniąca przed zaparowaniem,
- klasa wytrzymałości wizjera: FT,
- klasa wytrzymałości ramki: FT,
- klasa optyczna: 1,
- filtry: przezroczyste: 2C-1,2, przyciemniane: 5-3,1,
- spełnia wymagania normy: EN166,
- kod producenta: przezroczyste: 18338, przyciemniane: 18339.
Okulary ochronne Bolle Safety Ness wykonane zostały z dobrej jakości poliwęglanu. Antypoślizgowy nosek zaprojektowany został z myślą o idealnym dopasowaniu oprawki do twarzy. Soczewka Curve 10 o grubości 2,2 mm posiada powłokę anti-scratch oraz anti-fog chroniąca produkt przed zarysowaniami jak i zaparowaniem. Spełniają wymagania normy EN166. Kod producenta: przezroczyste: 18338, przyciemniane: 18339.
Zobacz wszystkie okulary ochronne z naszej oferty!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Hellberg Secure
Ochronniki słuchu Hellberg Xstream Bluetooth
Portwest
Kask do pracy na wysokości bez wentylacji Portwest PS53
Często wybierane do tego produktu: