Bolle Safety

Okulary ochronne Bolle Safety NESS

29,99 zł
Kolor
  • Bezbarwny
  • Przyciemniany
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 7

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Okulary ochronne Ness od francuskiego producenta Bolle Safety. Zapewnią wysoki poziom bezpieczeństwa jak i komfortu. Idealnie dopasowują się do innych środków ochrony indywidualnej.

Okulary ochronne Bolle Safety Ness cechy produktu:

  • wykonane z poliwęglanu,
  • antypoślizgowy nosek,
  • wizjer Curve 10 o grubości 2,2 mm,
  • powłoka anti-scratch chroniąca przed zarysowaniami,
  • powłoka anti-fog chroniąca przed zaparowaniem,
  • klasa wytrzymałości wizjera: FT,
  • klasa wytrzymałości ramki: FT,
  • klasa optyczna: 1,
  • filtry: przezroczyste: 2C-1,2, przyciemniane: 5-3,1,
  • spełnia wymagania normy: EN166,
  • kod producenta: przezroczyste: 18338, przyciemniane: 18339.

Okulary ochronne Bolle Safety Ness wykonane zostały z dobrej jakości poliwęglanu. Antypoślizgowy nosek zaprojektowany został z myślą o idealnym dopasowaniu oprawki do twarzy. Soczewka Curve 10 o grubości 2,2 mm posiada powłokę anti-scratch oraz anti-fog chroniąca produkt przed zarysowaniami jak i zaparowaniem. Spełniają wymagania normy EN166. Kod producenta: przezroczyste: 18338, przyciemniane: 18339.

Zobacz wszystkie okulary ochronne z naszej oferty!

Szczegóły Produktu

3660740008475
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.