Okulary ochronne Bolle Silex+
Okulary ochronne Bolle Silex+ to profesjonalne i wysoce funkcjonalne okulary ochronne, które zapewniają niezawodną ochronę oczu w różnorodnych warunkach pracy.
Okulary ochronne Bolle Silex+ cechy produktu:
- wygodne i wytrzymałe okulary ochronne,
- szkła z filtrem ochronnym UV,
- przepuszczalność światła na poziomie 13%,
- powłoka Platinum chroniąca przed parowaniem i zarysowaniem,
- ramka o wielu punktach podparcia szkła (8 punktów),
- elastyczne zauszniki,
- nosek antypoślizgowy,
- spełniają wymogi normy EN166,
- spełniają wymogi normy EN172,
- certyfikat CE oraz standardami ANSI Z87+ oraz AS/NZS 1337,
- odporne na uszkodzenia mechaniczne,
- w zestawie z okularami dodajemy woreczek z mikrofibry,
- kod producenta: PSSSILP443B. PSSSILP064B.
Okulary Bolle Silex+ z certyfikatem EN są odporne na uszkodzenia mechaniczne:
- Klasy F: odporność na uderzenie obiektem o średnicy 6 mm i wadze 0,86 g poruszającym się z prędkością do 45 m/s
- Klasy T: ochrona przed cząsteczkami o dużej prędkości w ekstremalnych temperaturach
Zobacz inne modele okularów marki Bolle.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: