Bolle Prism okulary ochronne
Model: Prism
Kolor oprawek: czarny
Kolor soczewek: przezroczyste
Rodzaj soczewki: poliwęglan
Filtr: 99.9% UV
Wymagania: EN 166
Soczewki odporne na zarysowania i parowanie
Stylowe i lekkie okulary ochronne z soczewką z poliwęglanu odporną na zarysowania i zaparowanie. Przeznaczone do ochrony przed cząsteczkami stałymi o niskiej energii oraz wadze. Bardzo dobra ochrona oczu dzięki zabudowanym soczewkom po bokach. Soczewki wykonane zostały z przezroczystego poliwęglanu. Produkt posiada nosek, który pozwala na lepsze dopasowanie do twarzy. Filtr UV o parametrach filtrowania 99.9%. Posiadają atest wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne przy bezpośrednim uderzeniu wg. normy F (obiektu o wadze 0,86 g poruszającego się z prędkością 45 m/s) i gwałtownego uderzenia płomieni (T - temperatury 420 st. C).
Bolle Prism cechy produktu:
- wykonane w całości z poliwęglanu,
- bardzo lekkie,
- odporne na zarysowania i parowanie,
- zabudowane soczewki po bokach oczu,
- odbijają prawie 100% promieniowania słonecznego.
Chcesz wiedzieć więcej o okularach ochronnych? Sprawdź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Earmor
Słuchawki ochronne z bluetooth i mikrofonem Earmor M20T
Często wybierane do tego produktu: