3M G3000 CUV hełm ochronny
Model: G3000CUV
Kod produktu: G3000CUV
Rozmiar: obwód głowy od 54 cm - 62 cm
Wypusty boczne: 30 mm
Waga: 310 g
Materiał opaski przeciwpotnej: tworzywo sztuczne
Więźba: standardowa – regulacja paskowa
Wentylowany: TAK
Wymagania: certyfikat CE, zgodne z normą EN397
Hełm ochronny Solaris G3000CUV został zaprojektowany do ochrony głowy przed uderzeniami, spadającymi przedmiotami, wystającymi elementami konstrukcyjnymi, przemieszczającymi się obiektami, a także zabezpiecza głowę podczas upadku. Skorupa hełmu ochronnego w kolorze białym wykonana została z wysokiej jakości materiału ABS odpornego na działanie promieni UV.
Niskoprofilowa konstrukcja kasku nie ogranicza pola widzenia. Hełm ochronny 3M G3000 CUV wyposażony został w sensor Uvicator, który poprzez zmianę koloru informuje użytkującego, że kask należy wymienić, gdyż stracił swoje właściwości zabezpieczające. Hełm ochronny z otworami wentylacyjnymi powoduje maksymalny przepływ powietrza i nie osłabia wytrzymałości kasku.
Hełm ochronny 3M G3000 - lekki i prosty w obsłudze
Produkt jest niezwykle lekki i można go obrócić o 180 stopni - co jest zaletą podczas pracy na wysokościach lub w ciasnych miejscach. Hełm posiada regulację standardową za pomocą paska w zakresie 54-62 cm. Napotnik wykonany jest z tworzywa sztucznego i doskonale absorbuje wilgoć oraz pot. Opaska jest prosta w wymianie, zapewnia wygodę i higienę podczas stosowania. Dodatkowo na hełmie znajduje się miejsce na spersonalizowane nadruki.
Hełm ochronny kompatybilny z nausznikami, okularami/goglami i osłonami twarzy.
Cechy produktu:
- więźba z taśm tekstylnych, napotnik z tworzywa,
- wskaźnik UV Uvicator informuje o konieczności wymiany hełmu,
- wentylacja.
Sprawdź także inne produkty z kategorii ochrona głowy i twarzy.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Portwest
Kask do pracy na wysokości bez wentylacji Portwest PS53
Często wybierane do tego produktu: