Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Sir Safety Pioneer S3S cechy produktu:
- Obuwie pozbawione elementów metalowych – metal free
- Podnosek z włókna szklanego typu nano – smukły, lekki i ergonomiczny
- Śródpodeszwa NWT – ultralekka i elastyczna, z włókniny typu PS
- Cholewka wykonana z wytrzymałego nylonu
- Anatomiczna wkładka Air-mix z wielowarstwowej pianki EVA o zmiennej grubości (3 mm z przodu, 10 mm pod piętą)
- Właściwości amortyzujące i antyzmęczeniowe
- Wkładka wymienna – gwarancja higieny i świeżości
- Właściwości antystatyczne
- Podszycie DRY PLUS z gęsto tkanym poliestrem – skuteczne odprowadzanie wilgoci, ograniczenie przegrzewania stopy
- Podeszwa z pianki EVA Super Foam i gumy – doskonała przyczepność nawet na mokrych nawierzchniach z obecnością węglowodorów
- Język z harmonijką chroniący przed zabrudzeniami
- Bezszwowe, zgrzewane wzmocnienie w okolicach sznurowania
- Dodatkowe wzmocnienie w obrębie palców zwiększające trwałość
- Spełnia normy: EN ISO 20345 S3S HRO FO SR oraz EN 61340
Nowoczesne buty robocze SIR to niezawodna ochrona i komfort przez cały dzień pracy. Lekkie, elastyczne i przewiewne – idealne do intensywnego użytkowania. Zaawansowana konstrukcja podeszwy i wyściółki skutecznie redukuje zmęczenie stóp. Wysoka przyczepność i odprowadzanie wilgoci zapewniają pewność i świeżość nawet w trudnych warunkach.
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
EN 61340
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Sir Safety System S.p.A.
Via dei Fornaciai 9
Assisi 06081
sir@sirsafety.com
To może Ci się jeszcze spodobać...