Buty robocze Engelbert Strauss Altadena S7S BOA cechy produktu:
- Klasa ochrony S7S zgodna z EN ISO 20345:2022
- Kompozytowy podnosek z recyklingowanego poliamidu – lekki i wytrzymały.
- Podeszwa antyprzebiciowa z włókien tekstylnych powlekanych ceramiką – elastyczna i komfortowa.
- System BOA® Fit – szybkie i precyzyjne dopasowanie obuwia bez sznurowania.
- Membrana dryplexx® – wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca.
- Materiał zewnętrzny z TPU i siatki – wysoce odporny na ścieranie, zapewniający przewiewność.
- Konstrukcja bez skóry – przyjazna dla wegan.
- Zamknięty język – język zszyty z cholewką zapobiega dostawaniu się brudu.
- Tekstylna wyściółka z miękkim wypełnieniem.
- Anatomiczna, wyjmowana wkładka – wspiera stopę i dba o higienę.
- ESD.
- Podeszwa PUR/TPU dwuwarstwowa – antypoślizgowa (SR), antystatyczna, odporna na paliwa (FO) i temperaturę do 150 °C.
- Niska waga – ok. 615 g (rozmiar 42).
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Najmocniejsze strony butów Engelbert Strauss Altadena S7S BOA?
Design z najwyższym poziomem ochrony S7S, systemem BOA® i innowacyjna podeszwa antyprzebiciowa z włókien tekstylnych.
Czy Altadena S7S BOA są wodoodporne?
Tak, dzięki membranie dryplexx® buty są wodoodporne, wiatroszczelne i oddychające.
Czy buty Altadena S7S BOA są odpowiednie do pracy w środowiskach ESD?
Tak, spełniają normy ESD.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Engelbert Strauss
Engelbert Strauss GmbH & Co. KG
Frankfurter Straße 98 - 108
Biebergemünd 63599
info@strauss.de
To może Ci się jeszcze spodobać...