3M G3000 NUV hełm ochronny
3M G3000 NUV hełm ochronny
Model: G3000NUV
Kod produktu: G3000NUV-VI
Rozmiar: obwód głowy od 54 cm - 62 cm
Wypusty boczne: 30 mm
Waga: 310 g
Materiał opaski przeciwpotnej: tworzywo sztuczne
Więźba: płynna regulacja śrubowa
Wentylowany: TAK
Wymagania: certyfikat CE, zgodne z normą EN397
Hełm ochronny 3M Solaris G3000NUV w kolorze białym został zaprojektowany do ochrony głowy przed urazami mechanicznymi, doskonale nadaje się do pracy w niskich temperaturach i jest odporny na odpryski stopionego metalu. Skorupa hełmu ochronnego wykonana została z wysokiej jakości materiału ABS odpornego na działanie promieni UV. Gładka, zaokrąglona powierzchnia kasku pozwala uniknąć zaczepienia, np. o gałęzie, a wąski daszek nie ogranicza pola widzenia. Hełm ochronny 3M Solaris G3000NUV wyposażony został w sensor Uvicator, który sygnalizuje konieczność wymiany kasku. Produkt posiada otwory wentylacyjne, które zapewniają doskonały przepływ powietrza. Opaska przeciwpotna z tworzywa sztucznego doskonale absorbuje pot i jest łatwa w wymianie. Hełm posiada płynną regulację śrubową - na zaciski w zakresie 54-62 cm. Dodatkowo kask można obrócić o 180'C - co jest zaletą podczas pracy na wysokościach lub w ciasnych miejscach. Produkt G3000NUV posiada powierzchnię na spersonalizowane nadruki – logo firmy. Hełm kompatybilny z ochronnikami słuchu, wzroku i dróg oddechowych.
Cechy produktu 3M G3000 NUV :
- wentylacja,
- opaska przeciwpotna, więźba z taśmami tekstylnymi,
- sensor UV Uvicator, wskazuje konieczność wymiany kasku.
Sprawdź także inne produkty z kategorii ochrona głowy i twarzy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: