Kask do pracy na wysokości Alpinworker Pro Climb
Kask do pracy na wysokości Alpinworker Pro Climb to najwyższy model bestsellerowego hełmy do pracy na wysokości stworzonego przez markę Cerva. Alpinworker Pro to hełm z przystępnej półki cenowej, który oferuje dobry komfort pracy oraz pełny zakres bezpieczeństwa do prac wysokościowych. Nowoczesny design oraz dodatkowe funkcjonalności jak solidna wentylacja i uchwyty na czołówkę sprawiają, że Alipinworker Pro to kask ochronny dopracy na wysokości z prawdziwego zdarzenia.
Kask do pracy na wysokości Alpinworker Pro Climb cechy produktu:
- lekkie hełm alpinistyczny - waga tylko 470g,
- certyfikat bezpieczeństwa EN 12492 - Kaski dla alpinistów,
- stała wentylacja,
- 6 punktowa więźba nośna,
- płynna regulacja za pomocą pokrętła,
- regulacja paska podbródkowego,
- czas użytkowania od daty produkcji: 5 lat,
- materiał: ABS,
- szeroki zakres regulacji obwodu głowy: 53-66 cm,
- wymienna więźba, zintegrowany napotnik,
- standardowe gniazda mocowania nauszników do hełmu.
Dlaczego warto kupić kask do pracy na wysokości Alpinworker Pro Climb?
- kask do prac wysokościowych w przystępnej cenie oferujący szeroki zakres modyfikacji i dodatkowych akcesoriów,
- wygodny, z możliwością regulacji za pomocą pokrętła,
- nowoczesny stylowy design,
- bardzo niska waga, tylko 470g - niezwykle istotne podczas pracy na wysokości gdy wielogodzinne noszenie kasku może zmęczyć mięśnie karku i powodować ból utrudniający pracę,
- możliwość montażu nauszników ochronnych na standardowe gniazdo 33mm, uchwyty do montażu latarki czołowej,
- ten kask możesz używać aż 5 lat od daty produkcji podanej na skorupie.
Sprawdź inne modele kasków do prac na wysokościach.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: