Półbuty robocze Solid Gear Dynamo SRC O1
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Wytrzymałe, oddychające, zapewniające wysoki komfort buty robocze Solid Gear Dynamo świetnie spiszą się w pracy i w terenie gdzie ważna jest dobra przyczepność.
Półbuty robocze Solid Gear Dynamo SRC cechy produktu:
- z systemem wiązania BOA®,
- wykonane z odpornego na uszkodzenia materiału ripstop CORDURA®,
- antypoślizgowa, olejoodporna podeszwa,
- wysoko oddychające wkładki z pianki PU,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20347:2012 O1, SRC, FO,
- kod producenta SG10225.
Solid Gear Dynamo to wyjątkowe połączenie buta przeznaczonego zarówno do biegania w terenie, jak i do pracy. Podeszwa środkowa ETPU wraz z oddychającymi wkładkami z pianki PU zapewniają komfort użytkowania. Zastosowane wkładki pochodzą z materiałów z recyklingu i zapewniają wysoką oddychalność. W obuwiu roboczym gumowa podeszwa zewnętrzna jest olejoodporna oraz antypoślizgowa, dzięki czemu zapewnia ona doskonałą przyczepność oraz stabilność podczas chodzenia. Cholewka tego modelu wykonana jest odpornego na rozerwania materiału ripstop CORDURA®. Podszewka butów roboczych wykonana z siatki.
Zobacz inne półbuty robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: