Półbuty robocze Solid Gear Dynamo GTX O2
Twoja praca wiąże się z ciągłym ruchem? Potrzebujesz wygodnych i amortyzujących butów, które Cię nie zawiodą? Model Solid Gear Dynamo GTX o klasie ochrony O2 jest dla Ciebie!
Cechy produktu:
- klasa ochrony O2,
- lekkie i wygodne,
- cholewka ripstop o konstrukcji skarpety,
- oddychająca i odporna na wodę membrana GORE-TEX®,
- nowoczesny system wiązania BOA® Fit,
- oddychająca i amortyzująca wkładka OrthoLite®,
- lekka, antystatyczna, olejoodporna, antypoślizgowa i przyczepna podeszwa,
- zapiętek stabilizujący wykonany z odpadów oceanicznych, takich jak sieci na ryby
- spełniają wymagania normy EN ISO 20347:2012 O2, FO, SRC, WR
- kod producenta: SG10226.
Lekkie i wygodne buty robocze Solid Gear Dynamo GTX o klasie ochrony O2 doskonale sprawdzą się dla osób pokonujących codziennie wiele kilometrów. Cholewka ripstop o konstrukcji skarpety wraz z użytą technologią GORE-TEX® Stretch gwarantuje świetną wentylację, czucie oraz suchość stopy. Odporna na wodę membrana GORE-TEX® zapewnia doskonałą oddychalność. Nowoczesny system wiązania BOA® Fit sprawia, że buty męskie Solid Gear są bardzo dobrze dopasowane do stopy. Niezwykle lekka, przyczepna, antystatyczna, olejoodporna i antypoślizgowa podeszwa zewnętrzna gwarantuje doskonałą stabilność. Specjalnie opracowana wkładka OrthoLite® wykonana głównie z materiałów pochodzących z recyklingu oraz stabilizujący zapiętek z zebranych odpadów oceanicznych zapewnia wysoki współczynnik amortyzacji i stabilność.
Sprawdź też inne dostępne półbuty robocze!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: