Półbuty robocze Solid Gear Enforcer GTX S3 SRC WR HRO
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Obuwie ochronne Solid Gear Enforcer GTX, dzięki zastosowanym technologiom zapewnią Ci niesamowitą wygodę i ochronę w czasie pracy.
Półbuty robocze Solid Gear Enforcer GTX S3 SRC WR HRO cechy produktu:
- nowoczesny design,
- cholewka wykonana z tkaniny ripstop CORDURA® i skóry,
- podszewka z membrany GORE-TEX®,
- podeszwa zewnętrzna z gumy Vibram®,
- wewnętrzna podeszwa z pianki EVA z podpiętką z TPU,
- podnosek z włókna szklanego i wkładka antyprzebiciowa,
- ułatwiający wiązanie system BOA,
- oddychające wkładki EVA z podkładkami z poronu,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC, WR, HRO,
- kod producenta SG80008.
Półbuty robocze Enforcer GTX znanego producenta Solid Gear to połączenie wygody, ochrony i nowoczesnego wyglądu. Obuwie ochronne posiadają ułatwiający wiązanie i zwiększający dopasowanie system BOA® Fit. Cholewka półbutów roboczych wykonana jest z połączenia skóry i znanej wszystkim tkaniny ripstop CORDURA®, którą cechuje wysoka wytrzymałość. Model ten posiada antypoślizgowe oraz odporne na poślizg i olej podeszwy z gumy Vibram®. Dzięki zastosowaniu oddychającej i wodoodpornej podszewki GORE-TEX® oraz wkładki z oddychającej pianki EVA model ten zapewnia stopom uczucie suchości oraz niesamowity komfort. Półbuty robocze wyposażone są w wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek z włókna szklanego, dzięki czemu nie narazisz swoich stóp na niepotrzebne urazy.
Sprawdź też inne produkty z kategorii półbuty robocze!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...